99
gemiddeld uit
306 reviews
Ook bij klachten staan we voor je klaar en we horen het graag als je tips hebt.
Eerlijk is eerlijk: wij hebben nog nooit een klacht ontvangen. Niet één! Maar, misschien ben jij wel de eerste. En dan willen we daar serieus mee omgaan. Wij vinden het namelijk belangrijk dat jij een goed gevoel hebt bij ons en tevreden bent. Zo kun je onbezorgd genieten van jouw huis, terwijl alles netjes gefinancierd en verzekerd is.
Laat het ons dan weten. Dan kijken wij meteen naar een oplossing. De juiste route? Deel het eerst met jouw persoonlijke adviseur. We nemen de klacht in behandeling en je hoort van ons wanneer je een reactie mag verwachten.
Het lijkt ons sterk, maar als we er samen niet uitkomen kun je contact opnemen met het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Dit is een onafhankelijke stichting waarbij wij zijn aangesloten, omdat we altijd kwaliteit en de beste service willen bieden. Ook als iemand een keer niet tevreden is. Het Kifid beoordeelt klachten en neemt deze in behandeling. Zo neem je contact op:
Kifid:
Telefoon: 0900-355 22 48
E-mail: info@kifid.nl
Website: www.kifid.nl